4 תשובות
הוא לא מתאים לך בגלל שאת בת 12.
לא בגלל הדת
לא בגלל הדת
הוא לא מתאים לך גם בגלל שאת דתייה, תאמיני לי. וגם בגלל שאת עוד קטנה, תגדלי עוד טיפה ותחזרי כולם יהיו פה לכל השאלות הכי קטנות שלך:)
מבחינת הגיל-12-גיל נערות-סטיפס נוער-כן די מתאים. מבחינת קשר עם אנשים זרים-לא ואל תנסי זאת.
אנונימי
כן, אבל יכול להיות שתמצאי פה כמה שאלות שעדיף שלא תדעי איזה אז תשני פה את ההגדרות ל"סטיפס בטוח"
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: