10 תשובות
זה נוראי!
דוחה.
אני חושבת שזה שהם צוחקים לזה לא אומר שהם מזלזלים בזה או שהם לא מבינים את זה.
זה כמו שבן אדם צוחק על עצמו
אנונימית
אני מבינה מה המשמעות של זה, המשפחה שלי נרצחה שם, זה נושא שמאוד מעניין אוצי וברצינות, אשכרה למדתי גרמנית בשביל שתהיה לי גישה לעוד מידע. זה פשוט סוג של הומור שלא לכולם קל להבין ואני מכבדת את זה, אבל זה עדיין הומור וזכותי לאהוב אותו כל עוד אני יודעת להבדיל, ואני יודעת
מסכימה לגמרי ^^^
אני אוהבת הומור שחור. אני לא מספרת בדיחות שואה בגלל שאני מזלזלת בשואה. וזו לא הסיבה שההומור הזה קיים.
פחות יש כאלה שזה סבבה להם אני לא חושבת שזה מצחיק או משהו לצחוק עליו.
זה מזעזע אם ארצות אחרות צוחקות על זה. אם זה אנחנו כיהודים לדעתי זה בסדר אבל עדיין ממש מזעזע.
לדעתי זה מגעיל ולא באמת מצחיק
פחות... :/