11 תשובות
בכלל לא
כן, כאשר החבר הכי טוב הוא אנוכי.
כן יש לי 2 וזה מספיק
לא.
אני מכירה מלא והם לא באמת חברים.
אני רוצה 2 חברות טובות וזהו
לא
כי הם גרים רחוק והייתי רוצה חברים שגרים קרוב כדי שלצאת לעשות משהו בחופש לא יהיה כזה סיבוך
לא.. הייתי רוצה לחזור לפעם
לא, אין לי
לא
G1
6 זה המון
מספיק 2 אמיתיים