4 תשובות
אני אגיד לך את זה ככה, גנבים יש בכל מקום.
שואל השאלה:
אני בת. השתמשתי במשתמש של חבר..
אני בת. השתמשתי במשתמש של חבר..
אנונימי
גונבים כל דבר שם.. רציני שכן אח שלי התגייס ואשכרה גונבים לו בגדים. וגם טלפון גנבו לו(xs max)
עדיף לך לקנות אחר כך.. את סתם תתחרטי
עדיף לך לקנות אחר כך.. את סתם תתחרטי
אנונימית
שאלה שנייה זה בן או בת?
כי כתוב אנונימי
כי כתוב אנונימי
באותו הנושא: