11 תשובות
את אמורה לצום מרצונך.
אף אחד לא יכול להכריח אותך לצום.
לא צריך להכריח
אנונימי
ממש לא
ממש לא זה צריך לבוא מרצונך
לא צריך להכריח.
זאת הבחירה של כל אחד.
זאת החלטה שלך , בחירה שלך.
היא אמא שלך והיא יכולה להחליט בשבילך דברים אחרים , אבל אם לצום או לא ...זאת כבר החלטה ובחירה שלך
היא לא יכולה להכריח אותך לצום, זה הגוף שלך והבחירה שלך
אם ההורים שלי יכריחו אותי לצום אני פשוט אבכה כל כיפור (טראומה מצומות)
ממש לא צריך, הוא יכול להסביר למה כדי, אבל לא להכריח
ממש לא, אני באופן אישי צמה יותר כי אני רוצה להתאבל על החטאים שלי ולא בגלל הדת למרות שאני כן מאמינה. אבל אני בחיים לא הכריח את הילדים שלי לצום, שיעשו מה שטוב להם. חברה שלי לא צמה למרות שאמא שלה כן, פשוט יש את הכבוד הזה של לא לשתות מים ולאכול ליד ההורים.
זאת בחירה שלך ואני ממש לא חושבת שכפייה תעזור כאן ההפך זה יכול לגרום לטראומה ולסלידה מהדת.
לא.
דת זה דבר אישי. לא צריך להכריח אף אחד.