7 תשובות
תזמיני משהו או תכיני ...
חביתה/ טוסט
חביתה/ טוסט
פיצה
שואל השאלה:
בסוף אני אוכלת שמנת
זה נראה כל כך עלוב לעומת כל האוכל):
בסוף אני אוכלת שמנת
זה נראה כל כך עלוב לעומת כל האוכל):
אנונימית
כשאני רעבה והאוכל במקרר לא עושה לי את זה, אני מחממת מחבת, ושמה תירס, אחכ פרוסה של גבינה צהובה והיא פשוט נמסה על התירס. מערבבת, ואז למיטה עם תה :) מקווה שעזרתי ❤
שואל השאלה:
כשיהיה לי תירס0:
כשיהיה לי תירס0:
אנונימית
^כשאמא לחוצה לחג בהגזמה ואם אתה רק מתקרב למקרר היא קופצת^
אני מבינה אותך.. אני פשוט אכלתי פופקורן ושבעתי
אני מבינה אותך.. אני פשוט אכלתי פופקורן ושבעתי
אנונימית
תכיני פנקייקים
בורקס
מרק
פיצה
עוגה
עוגיות
מנה חמה
טוסט
סלט
בורקס
מרק
פיצה
עוגה
עוגיות
מנה חמה
טוסט
סלט