13 תשובות
כן חחח
מעצבנים אותי ילדים שהם לא שלי או של המשפחה שלי, אבל אלו שקרובים אלי הם הכל בשבילי.
כן ואו
כן כאלו כמו שתיארת הם באמת מעצבנים
שואל השאלה:
הם פשוט מעצבנים בטירוף
הם פשוט מעצבנים בטירוף
אנונימית
אני ממש אוהבת ילדים
אמאלה כן
ממש תלוי בילדים
יש כאלה חמודים ורגועים ויש כאלה מעצבנים שבא לך להעיף להם סטירה
יש כאלה חמודים ורגועים ויש כאלה מעצבנים שבא לך להעיף להם סטירה
אנונימית
אויש מסכימה איתךך
תגיד מה אתה בן 80
שואל השאלה:
מה הקשר? -_-
מה הקשר? -_-
אנונימית
רק אני מרגישה מוזר ליד ילדים קטנים? כאילו אני לא ממש נהנת להיות לידם
באותו הנושא: