13 תשובות
כן חחח
מעצבנים אותי ילדים שהם לא שלי או של המשפחה שלי, אבל אלו שקרובים אלי הם הכל בשבילי.
כן ואו
Oka
כן כאלו כמו שתיארת הם באמת מעצבנים
שואל השאלה:
הם פשוט מעצבנים בטירוף
אנונימית
אני ממש אוהבת ילדים
אמאלה כן
ממש תלוי בילדים
יש כאלה חמודים ורגועים ויש כאלה מעצבנים שבא לך להעיף להם סטירה
אנונימית
אויש מסכימה איתךך
תגיד מה אתה בן 80
שואל השאלה:
מה הקשר? -_-
אנונימית
רק אני מרגישה מוזר ליד ילדים קטנים? כאילו אני לא ממש נהנת להיות לידם