3 תשובות
לא מומלץ עם את הןלכת לסגור את זה המון
צריך לפחןת חודש שזה יהיה פתוח
צריך לפחןת חודש שזה יהיה פתוח
לשים נייר נצמד וזהו :)
עדיף שתעשי את הקעקוע כשאת ברגילה ויהיה לזה זמן להחלים.
אנונימית
באותו הנושא: