4 תשובות
אובססיבי
אין קטע.
הוא מחובר מלא לאינסטגרם.
גם אצלי יש 2 ילדים שכל היום רואים תסטורי שלי ראשונים.
זה כי הם כל הזנן מחוברים ורק מחכים שאנשים יעלו סטורי בשביל לראות כי משעמם להם
הוא מחובר מלא לאינסטגרם.
גם אצלי יש 2 ילדים שכל היום רואים תסטורי שלי ראשונים.
זה כי הם כל הזנן מחוברים ורק מחכים שאנשים יעלו סטורי בשביל לראות כי משעמם להם
סטוקר
סטוקר רצחח
באותו הנושא: