התחברות
הרשמה
נוייר מתבייש להפסיד את המקום הפותח בנבחרת לטר שטגן?
28 בספטמבר 2019, 14:56
גרמניה
כדורגל
2 תשובות
נוייר יותר טוב
בברכה, לחם פיט
ל
לחם פיט
כן
o
oo00oo
באותו הנושא:
למה בנים אומרים שזה השפלה להפסיד לבנות?
מה עדיף- להפסיד רגע מהחיים או להפסיד את החיים ברגע?
הייתם מוכנים להפסיד שבוע מתחילת הלימודים שנה הבאה בשביל להגשים את החלום שלכם מגיל קטן?
העבירו אותי מקום ליד הקראש והוא מתבייש לשבת לידי מה עושיםם
מי מתבייש לעשות מספר שתיים בשירותים ציבוריים או מקום שהוא לא הבית שלך ?
יש לי חבר שמתבייש ורצה לפרסם קטע שכתב, אז אני מפרסם במקומו:
אני יודע שזה ממש מטומטם אבל כנסו מה יש לכם להפסיד
אנשים יצירתיים כנסו (וגם מי שלא- מה יש לכם להפסיד)
אני ממש מתגעגעת לחברה טובה שלי ובגלל האגו המזד**ן שלי אני הולכת להפסיד אותה..
זה מביך להפסיד לבת במכות?
איך לרשום באנגלית בדיוק: אל תפחד להפסיד את מה שאף פעם לא נועד לך?