6 תשובות
רגיל אם יורידו אותך בשנה, שנתיים נראה לי עדיף לעבור
איך בבית ספר של הילדים בסיכון? עושים שם בגרויות או לומדים מקצוע?
שואל השאלה:
כן אבל זה בית ספר בלי גבולות
כל אחד עושה שם מה שהוא רוצה
אנונימית
נותן לך עצה מהלב.. תבחרי אחד מהם, מה שנשמע לך יותר טוב ועושה לך את זה, תעשי הכל חוץ מלפרוש מהלימודים.
אם תלכי לבית ספר של הילדים בסיכון את אני חושב שתצטרכי להשקיע באמת ולתפוס את עצמך קצר בשביל לא להתפזר
ילדים בסיכון