10 תשובות
שואל השאלה:
אבל שהתקשרתי אלהים חזרה הם לא ענו לי
אבל שהתקשרתי אלהים חזרה הם לא ענו לי
אנונימית
שואל השאלה:
מה באמת ?
מה באמת ?
אנונימית
נראה לי שאם שובצת לתפקיד מסוים אז את בתפקיד וזהו, אלא אם את מחליטה לחתום ויתור. זה לא קשור בכלל לשיחת טלפון ואת השיבוצים לרוב שולחים בסמס וכתוב גם באתר מתגייסים.
אנונימית
לא, למה שישנו לך את התפקיד אם שובצת
שואל השאלה:
רגע אתן בנות 15 איך אתן יודעות בכלל ?
רגע אתן בנות 15 איך אתן יודעות בכלל ?
אנונימית
לא
יחזרו אליך אחר כך
יחזרו אליך אחר כך
לא נראה לי שאחרי פעם אחת שלא ענית הם יתנו את התפקיד למישהו אחר. קורה שאדם לא זמין, הם יודעים את זה. אם את לא עונה באופן רציף ואין דרך לתקשר איתך (למרות שתכלס אפשר לסמס לך או לשלוח לך מכתב באתר מתגייסים) אז אולי יתנו את זה למישהו אחר. תתקשרי אליהם אחרי החג עד שהם יענו ותבררי מה קורה.
אנונימית
לא
איזה שטויות
אני לא מאמין שאנשים אומרים פה כן (בנות 15)
הם מודעים לזה שאת לא מחכה ליד הטלפון 24/7 ושיכול להיות שתפספסי שיחה
אני לא מאמין שאנשים אומרים פה כן (בנות 15)
הם מודעים לזה שאת לא מחכה ליד הטלפון 24/7 ושיכול להיות שתפספסי שיחה