3 תשובות
עדיף מי9טי פרו
אני אישית מעדיפה את ה9טי
אבל עדיף את המי 9 הוא הרבה יותר טוב מהנוט 8 פרו, ו7 פרו לא הגיע ממש לארץ אז אני לא חושבת שה8 פרו יגיע
עדיף אייפון.
שיאומי מי 9 לדעתי