9 תשובות
בנאדם אחד שמתחזה לבן 30. אל תכלילי.
אנונימי
חחח ברוך הבא לסטיפס, ותאמין או לא אבל אני עדיין מחפש פה שפיות חחח מיותר לציין שעוד לא מצאתי אותה.
כןכן יש פה אנשים מוזרים
כולם כאן מטרידנים יותר מטינדר בהבטחה. מי שיכול לברוח- מציל את עצמו
שואל השאלה:
אני בן
ומי אמר שכולם? אתם כבר על אוטומטי בסוף כל משפט כותבים אל תכלילו. כתבתי שיש כאן כאלה אנשים
אני בן
ומי אמר שכולם? אתם כבר על אוטומטי בסוף כל משפט כותבים אל תכלילו. כתבתי שיש כאן כאלה אנשים
אנונימי
אולי לא כולם, 97 אחוז ממי שדיברו איתי. לא קל להיות נקבה באתר הזה..
אחי במקרה הזה אפשר להכליל חחח
השאלה היא איך אתה יודע שהן מלאות אם ל-90% מהמשתמשים פה אין תמונת פרופיל של עצמם
שואל השאלה:
היו כאן 2 שדיברו איתי על הבעיות שלהן ואמרו שלא רוצות אותן בגלל שהן מלאות או שראיתי הרבה שאלות שלהן שכתבו שם דברים נואשים כמו:"אם אני שמנה, אתם עדיין תמשכו אליי?"
היו כאן 2 שדיברו איתי על הבעיות שלהן ואמרו שלא רוצות אותן בגלל שהן מלאות או שראיתי הרבה שאלות שלהן שכתבו שם דברים נואשים כמו:"אם אני שמנה, אתם עדיין תמשכו אליי?"
אנונימי
באותו הנושא: