15 תשובות
לא
כן... קבעתם שאתם מתחלקים בטיפים.
זה שהוא הביא לך את הטיפ ביד זה פשוט כי היית יותר קרובה מהכוס.
כן
זה שהוא הביא לך ביד לא מפר את ההסכם ביניכם
זה שהוא הביא לך ביד לא מפר את ההסכם ביניכם
אנונימית
שואל השאלה:
מה ששמים בכוס מתחלקים
אבל אם מישו הביא לי בניפרד
מה ששמים בכוס מתחלקים
אבל אם מישו הביא לי בניפרד
אנונימית
שואל השאלה:
הוא הביא לי את זה בשקט יעני שאף אחד לא יראה
הוא הביא לי את זה בשקט יעני שאף אחד לא יראה
אנונימית
החלטה שלך תכלס
תהיי כנה לרגע, בלי להתחכם.
כשקבעתם את ההסכם בינכם, התכוונתם פשוט לחלק את הטיפים נכון?
לא חשבתם בכלל על האופציה של מישהו שבא ונותן לאחד ממכם ביד.
כשקבעתם את ההסכם בינכם, התכוונתם פשוט לחלק את הטיפים נכון?
לא חשבתם בכלל על האופציה של מישהו שבא ונותן לאחד ממכם ביד.
לא
מה הכוונה הביא לך בשקט?
שואל השאלה:
כאילו ניסה להביא לי בלי שאף אחד יראה
כאילו ניסה להביא לי בלי שאף אחד יראה
אנונימית
מה גרם לך להבין את זה שהוא ניסה להביא לך בלי שאף אחד יראה? xd
שואל השאלה:
הוא לקח אותי לצד והביא לי
הוא לקח אותי לצד והביא לי
אנונימית
אה הבנתי...
אני חושבת שתדברי עם מי שאת אמורה להתחלק איתו, תגידי לו שהביאו לך את זה בצד ושהוא יחליט אם לחלק את זה או לא.
אני מבינה אותו אם הוא ירצה להתחלק כי זה סכום גדול והכל, אבל גם יכול להיות שהוא יבין אותך ויהיה הגון ויפרגן לך.
אני מבינה אותו אם הוא ירצה להתחלק כי זה סכום גדול והכל, אבל גם יכול להיות שהוא יבין אותך ויהיה הגון ויפרגן לך.
באותו הנושא: