6 תשובות
אולי, או אולי זה טכניקה כדי למזער את התמונה של "שונא יהדות" שהוא מקבל. לא יודע
אנונימי
מסכימה, זה בהחלט צבוע.
אתם עוד לא הבנתם שהוא ובמיוחד יאיר לפיד יעשו הכל העיקר לכהן.. הכל צביעות
אנונימית
להניח תפילין לא אומר להיות דתי, ללכת לכותל לא אומר להיות דתי. זה חודש הסליחות והוא נועד לכל היהודים, חילונים ודתיים באשר הם. וזה שהוא מבצע את הדברים האלה זה לא למען פוליטיקה. זה כבר משהו אישי. די לחפש בכל אדם משהו רע וצבוע, זה מה שמפלג את העם שלנו. נמאס
זה צבוע. בגלל זה אי אפשר להאמין לבן אדם הזה
אנונימית
הכי צבוע שיש
אנונימית
באותו הנושא: