11 תשובות
כן
אני ילדה טובה
לא , רק שזה בוויכוח והוא יצא ציני
אנונימי
לפעמים חח
לא
והכי כיף שכל הנאמנים המושלמים האלה פה מוחקים לי כל שאלה שניה
לא מדווחת בכלל
לא,מי שמגיב משהו שלא הולם נאמן יראה וימחק את התשובה,בשביל זה הם פה.
ואהבת לרעך כמוך-אכן לא אני לא פקח
חח לא
תלוי