6 תשובות
אני פעם הייתי מוקף בבנות חתיכות
וואו זה היה פגזז
חחח בהצלחה
האמת שכן
רוב הידידים שלי בנים, אני מרגישה שיש לי מזל אבל כי בתור ידידה אני מסתדרת יותר טוב עם בנים