2 תשובות
אם זה מהכיתה פשוט לכי שבי לידם ותראי מה הם עושים ותדברי על סה
לי תמיד היה יותר קל עם בנים אז אני יכולה לתת לך עצות בקטנה. תיכנסי לשיחות. תדברי איתם בצחוק וכזה. עכשיו יש לי כבר צחוקים עם בנים מהכיתה למרות שאנחנו חודש ביחד. אל תיהי רק עם בנות כל הזמן. תפתחי לכולם.