3 תשובות
לא ממש.
שואל השאלה:
עד כמה זה רע?
עד כמה זה רע?
אנונימית
זה כן משהו שיכול להרוס מבנים שבנויים פחות טוב.. ובנויים יותר טוב יהיה נזק קל.. נפגעים רוב הסיכויים שהיו.., בסולם ריכטר זאת רעידת אדמה "בינונית"...
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: