3 תשובות
לא ממש.
שואל השאלה:
עד כמה זה רע?
אנונימית
זה כן משהו שיכול להרוס מבנים שבנויים פחות טוב.. ובנויים יותר טוב יהיה נזק קל.. נפגעים רוב הסיכויים שהיו.., בסולם ריכטר זאת רעידת אדמה "בינונית"...