9 תשובות
שואל השאלה:
לי אין
לי אין
אנונימי
כן, וגם לך יש
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהב לעשות כלום רק להיות בטיק טוק
אבל אני לא אוהב לעשות כלום רק להיות בטיק טוק
אנונימי
גם זה נחשב תחביב
אנונימית
ברור... פשוט יש אנשים שקצת קשה להם למצוא אותו בתוך תוכם... אבל בכל אחד יש... מבטיחה...
וגם בך ;)
וגם בך ;)
כנראה שיש לך, פשוט עוד לא גילית אותו
אנונימית
לכל בן אדם יש משהו שהוא אוהב לעשות
תחביב זה פשוט משהו שאתה אוהב לעשות בשעות הפנאי
תחביב זה פשוט משהו שאתה אוהב לעשות בשעות הפנאי
שואל השאלה:
אין לי
אין לי
אנונימי
באותו הנושא: