9 תשובות
שואל השאלה:
לי אין
אנונימי
כן, וגם לך יש
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהב לעשות כלום רק להיות בטיק טוק
אנונימי
גם זה נחשב תחביב
אנונימית
ברור... פשוט יש אנשים שקצת קשה להם למצוא אותו בתוך תוכם... אבל בכל אחד יש... מבטיחה...
וגם בך ;)
כנראה שיש לך, פשוט עוד לא גילית אותו
אנונימית
לכל בן אדם יש משהו שהוא אוהב לעשות
תחביב זה פשוט משהו שאתה אוהב לעשות בשעות הפנאי
שואל השאלה:
אין לי
אנונימי