2 תשובות
אולי היא לא רוצה להציק לך עם הנושא וחושבת שאת מרגישה בנוח לפנות אליה לבד אז היא לא פונה, גם אל תשכחי שלעוד תלמידים יש בעיות.. אם זה לא משתנה בשבוע הקרוב תשלחי לה הודעה או תשאלי אותה על זה הכי פתוח
לא , אוליי פשוט קרה משהו גם לשאר הילדים או שהיא עושה שיחות כאלה של תחילת שנה
אם את רוצה לדבר איתה , תפני אליה
אם את רוצה לדבר איתה , תפני אליה
באותו הנושא: