2 תשובות
אני הייתי בו ממש ממן אז אני לא יודעת איך הוא עכשיו. אבל מתי שאני הייתי היה מעולה, חדרים מרווחים האוכל טעים .
הכי טוב שיש ! המלון האהוב עלי