התחברות הרשמה

מה עושים במצב כזה? (כנסו)

אני בת 15 ומישהו שהוא מהאזור שלי התחיל איתי באינסטגרם והוא בן 16.
אני ילדה טובה, הוא ערס...איו לי בעיה עם המראה שלהם אבל ההתנהגות אני חוששת.
נפגשנו והכל כמה פעמים, עדיין לא מרגישה בנוח לידו וכן מתביישת לפעמים, הבעיה, שאני ממש מתביישת להכיר את החברים שלו שהם ערסים וחלקם בכיתה טיפולית ועם מלא ביטחון עצמי...אני לא יכולה כל הזמן ליהיות רק איתו אבל מהם להתחמק...
מה לעשות?
26 בספטמבר 2019, 12:57
ערסביישנותילדה טובהקטעהידלקות    
3 תשובות
לנתק קשר אבל רק אם את רוצה
G
Gaster
שואל השאלה:
לנתק קשר עם אותו האחד? רק בגלל חברים שלו? זה מוצדק כזה?...
אנונימית
או שלדברי איתו על זה
G
Gaster
באותו הנושא:
יואוו זה מצב חירום, כנסו!!
יש לי קראש והמצב מורכב מבינינו כנסו
דחוף כנסו: בנים מה הייתם עושים במצב כזה, ובנות מה הייתם חושבות שחבר שלכן היה עושה..
עושים הצבעה כנסו.....
אני צריכה הרמת מצב רוח, כנסו
מה הייתם עושים? (כנסו בבקשה)
כאלה שהמצב החברתי שלהם לא 100%כנסו
מצב חברתי... כנסו..
אני מתלבטת- המצב הכלכלי בבית שלי לא משהו, ובעיקרון אין בזבוזים וכאלה..(בבקשה כנסו)
זה כבר לא נעים לי המצב הזה ומוריד לי את הביטחון העצמי לגמרי...כנסו
וואו אני פשוט בשוק רק קמתי וכבר אינלי מצב רוח כנסו