7 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה לחיות... לא רוצה למות. רוצה להמשיך אבל נמאס.
אני רוצה לחיות... לא רוצה למות. רוצה להמשיך אבל נמאס.
אנונימית
דבר ראשון תרגישי טוב ובריאות ואושר אני ממליץ אולי ללכת למכון כושר יהיה קצת שיפור במצב רוח לנסות לתקשר אם חברות קודמות שלך לצאת קצת למועדונים ואל תדאגי מגיוס זה בסדר ככה תמצאי חברות חברים חדשים
תחיה בשבילי
בכנות, אני לא יודע מה לכתוב.
אני רוצה לכתוב שתמצאי סיבה
שתמצאי משהו שתאהבי ושיחזיק אותך עד שיגיעו גם חברות והאור בקצה המנהרה.
אף פעם לא ממש הייתי במצב של דיכאון, אבל התאבדות היא צעד קיצוני, שאין איך לחזור ממנו.
אל תוותרי על לחיות, ואל תתני לעולם לנצח אותך.
אני יודע שזה לא פשוט
ושהכל נראה שחור
אבל יהיה בסדר.
אני רוצה לכתוב שתמצאי סיבה
שתמצאי משהו שתאהבי ושיחזיק אותך עד שיגיעו גם חברות והאור בקצה המנהרה.
אף פעם לא ממש הייתי במצב של דיכאון, אבל התאבדות היא צעד קיצוני, שאין איך לחזור ממנו.
אל תוותרי על לחיות, ואל תתני לעולם לנצח אותך.
אני יודע שזה לא פשוט
ושהכל נראה שחור
אבל יהיה בסדר.
אל תוותרי, תמצאי סיבה לחיות, תחפשי משהו שייתן לך כוח להמשיך.
את יכולה להתנדב, למצוא דברים שצןריכים אותך
אם את רוצה את יכולה לבקש קבן
אם את רוצה את יכולה לבקש קבן
שלום יקרה
נראה שאת עוברת תקופה קשה ומורכבת שאיכשהו הצלחת לשרוד עד שהגעת למצב של קריסה, מצב שאת מרגישה אולי שהכל יוצא משליטה וכאילו איבדת את הכוח והרצון להמשיך ולהתמודד...
נראה גם, שהחלק גדול מהקושי מתבטא בבדידות, נשמע שאין לך אנשים שבאמת קרובים עלייך, שאת סומכת עליהם ויכולה לשתף אותם במה שעובר עלייך, זה כנראה מגביר מאוד את הקושי והסבל.
את מחפשת ומשתוקקת למצוא את האור בקצה המנהרה, אור שלפעמים אולי בנסיבות החיים נדמה שלא קיים ואולי בכלל מדובר במשהו דמיוני, לפעמים הקושי והסבל כ"כ גדולים עד שלעיתים אפשר לאבד את האמונה שקיים גם טוב איפשהו...
יקירתי, חשוב שתדעי שאת לא לבד, אנחנו כאן איתך, ואת יותר ממוזמנת לשתף להתייעץ ולמצוא אוזן קשבת בכל נושא שתבחרי להעלות בצ'ט של עמותת סה"ר שמופעל כל יום חוץ מימי שישי בין תשע בערב לחצות, ואולי יחד נצליח למצוא דרכים להתמודד ואולי אפילו לגלות קצת אור.
מחכים לך עוד הערב...
מתנדב סה"ר
https://sahar.org.il
נראה שאת עוברת תקופה קשה ומורכבת שאיכשהו הצלחת לשרוד עד שהגעת למצב של קריסה, מצב שאת מרגישה אולי שהכל יוצא משליטה וכאילו איבדת את הכוח והרצון להמשיך ולהתמודד...
נראה גם, שהחלק גדול מהקושי מתבטא בבדידות, נשמע שאין לך אנשים שבאמת קרובים עלייך, שאת סומכת עליהם ויכולה לשתף אותם במה שעובר עלייך, זה כנראה מגביר מאוד את הקושי והסבל.
את מחפשת ומשתוקקת למצוא את האור בקצה המנהרה, אור שלפעמים אולי בנסיבות החיים נדמה שלא קיים ואולי בכלל מדובר במשהו דמיוני, לפעמים הקושי והסבל כ"כ גדולים עד שלעיתים אפשר לאבד את האמונה שקיים גם טוב איפשהו...
יקירתי, חשוב שתדעי שאת לא לבד, אנחנו כאן איתך, ואת יותר ממוזמנת לשתף להתייעץ ולמצוא אוזן קשבת בכל נושא שתבחרי להעלות בצ'ט של עמותת סה"ר שמופעל כל יום חוץ מימי שישי בין תשע בערב לחצות, ואולי יחד נצליח למצוא דרכים להתמודד ואולי אפילו לגלות קצת אור.
מחכים לך עוד הערב...
מתנדב סה"ר
https://sahar.org.il
באותו הנושא: