5 תשובות
מדברות עם חברות וידידים
אנונימי
מה שבנים עושים כשהם לבד בבית
אני פשוט מודדת מלא בגדים מהארון ונדברת בטלפון חח
כן התחביב העיקרי שלי זה לאכול טלוויזיות זה ממש טעים
אני חושב שכשבנות לבד בבית הן עושות ביד כל היום
באותו הנושא: