4 תשובות
אני הייתי שם לפני פחות משנה ויש שם מלא זחילות.
כל הגוף של השכבה שלי מרוב הזחילות נהיה עם מלא כחולים ברגליים ובידיים.
אם יש זחילות אש פשוט תבקשי לא להשתתף בזה.
זה עגיל חדש אז עדיף שלא תשתתפי בזה, אל תורידי שלא יהיה לך אינפקציה או משהו.
לפי מה שזכור לי אין שם הרבה זחילות וכאלה, במקרים שיש תגידי שיש לך עגיל ואת לא יכולה לעשות את זה הם לא יכריחו אותך זה לא באמת צבא
כן זה לא צבא והם מחויבים לבריאות שלך, אם בכול זאת מנסים לשכנע אותך תעמדי על זה שאת לא יכולה להשתתף בגלל העגיל
שואל השאלה:
הם יתנו לי לא להשתתף אבל?
אנונימית