6 תשובות
לי גם לא אכפת, מצידי שהבן יהיה בגובה שלי וגם ממש גבוה או קצת גבוה ממני
אני לא חושבת שגובה זה משנה ושזה משהו משמעותי שצריך להחליט לפיו
הגיוני אם את נמוכה
דווקא הגבוהים לא שחיפים
וגם אני מעדיפה כאלה ש גבוהים ממני בקצת
אני לא רוצה גובה מפלצתי שיפחיד אותי
את לא היחידה, אבל בתור נמוכה אני מניחה שבעתיד אעדיף גבוהים.
אני לא חושב שצריכה להיות העדפה כלשהי מראש, בין אם זה גבר נמוך לגבר גבוה, בכך את עלולה לפספס גברים נחמדים מאוד, וזה לא נוגע רק לגבייך אלא גם לגבי נשים שפוסלות גברים על היותם נמוכים מהן או גברים שפוסלים נשים מסיבות שטחיות כאלה ואחרות.
אחרי הכל כולנו נשתנה בעתיד, חלק מהשינויים ידועים לנו כמו זקנה וחלק לא ידועים, כמו חלילה מחלה או תאונה. אני מניח שכאשר תמצאי מישהו תרצי שהוא ישאר איתך גם לאחר שתעברי שינויים כאלה ואחרים כמו לאחר שתיכנסי להריון וכדומה.
בהצלחה !
אני מעדיפה בנות