9 תשובות
זה לא נורא
לא זה לא נורא, זה באמת בסדר אהובה.
זה באמת לא נורא את תמצאי עם הזמן
הכל בסדר את תמצאי
את לא חייבת חברה בסופו של דבר העיקר שאת נהנית
לא, זה סבבה.
בנות זה עם מעצבן (ואני בת ויש לי חברות בנות ועם זאת אני אומרת את זה)עם בנים יותר זורם
אם יקרה ותמצאי חברה בת מה טוב
בנות זה עם מעצבן (ואני בת ויש לי חברות בנות ועם זאת אני אומרת את זה)עם בנים יותר זורם
אם יקרה ותמצאי חברה בת מה טוב
וואי תקשיבי גמאני כיתה ז ואין לי בכלל חברות, חברה אחת ישלי אבל גם זה בקושי חחח הלוואי שיהיה לי חברים בנים
אנונימית
איך התחברת עם הבנים??
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת אני לרוב מתחברת לבנים יותר, פשוט עושה איתם צחוקים וכזה ומדברת איתם על מלא דברים
לא יודעת אני לרוב מתחברת לבנים יותר, פשוט עושה איתם צחוקים וכזה ומדברת איתם על מלא דברים
באותו הנושא: