9 תשובות
תנסי לחפש אותם שוב
חח מכירה את ההרגשה
אולי על הרצפה?
יש לך מישהו בבית? חיה? תחפשי על השולחן? מתחת לשמיכה?
שואל השאלה:
אין חיה ואף אחד לא נכנס לי לחדר.
זה משגע אותי, הפכתי את כל המיטה
אנונימית
שואל השאלה:
עברתי בפאקינג כל מקום ועדיין לא מצאתמ
אנונימית
שואל השאלה:
רק אציין שעדיין לא מצאתי אותן-_-
לא מאמינה שאני שורדת ככה כבר 4 שעות
אנונימית
אולי איפה שאכלת אולי בפח שירותים שידה יצא לי ששכחתי את הטלפון במקרר
תבדקי בכיס.
סתם
תסדרי את החדר
תמיד עובד
מצאת?
שואל השאלה:
חחח כן
אנונימית
באותו הנושא: