4 תשובות
תעשי ניתוחים ותתאפרי
מה את שמה עליהם? כל אחד יפה. ואם לא היה לך חבר, אז כנראה שיהיה, צריך לחכות לרגע הנכון
אחותי את לא מכוערת, הם פשוט לא חושבים שאת יפה, מישהו אחר יחשוב שאת מהממת בטירוף. זה עיניין של נקודת מבט.
אני בטוחה שאת מהממת ואת צריכה לדעת שאת כזאת ❤
אני בטוחה שאת מהממת ואת צריכה לדעת שאת כזאת ❤
חחחחחח הם לא באמת מתכוונים לזה הם פשוט חסרי טאקט שרוצים תשומת לב.
חוץ מזה בנים לא יבואו אליך לבד! תתני להם רמזים
חוץ מזה בנים לא יבואו אליך לבד! תתני להם רמזים