4 תשובות
אז תעשי שכבת אקריל לא בנייה
הם יהרסו ויהיו חלשות נורא מניסיון
הייתה לי בנייה והורדתי אותה לבד (לא מומלץ) אז הציפורניים שלי היו ממש הרוסות אבל אחרי כמה זמן הן חזרו להיות בסדר פשוט צריך לתת לציפורן לנוח עכשיו הן סבבה לגמרי
זה יחליש לך אותן ויהרוס לך אל תעשי (מנסיון)
למרות שהן גודלות ונראה לי שהן חוזרות לאיך שהן היו אבל אחרי הרבה זמן
למרות שהן גודלות ונראה לי שהן חוזרות לאיך שהן היו אבל אחרי הרבה זמן
באותו הנושא: