8 תשובות
מי שלא יכול לפרגן מקנא
נא לא להכליל אנשים יכולים להפגין מאוד אך חלק מהם לא וזה רגיל ויש מלא סיבות משנאה מאגו מקנאה ועוד אך הם יכולים לשנות זאת
יכולים אבל טוב
"אני.לא.מדבר.איתך.אף.אחד.לא.אוהב.אותך.אף אחד לא אוהב אותך"
"אני.לא.מדבר.איתך.אף.אחד.לא.אוהב.אותך.אף אחד לא אוהב אותך"
כי אי אפשר לפרגן לך אתה פשוט טיפש מדי אוהו
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
יכולים.
וששואלים את הדעה על משהו לא צריך לפרגן בזה כי מה הטעם כבר לשאול מישהו משהו אם את מצפה לתשובה ספיציפית
וששואלים את הדעה על משהו לא צריך לפרגן בזה כי מה הטעם כבר לשאול מישהו משהו אם את מצפה לתשובה ספיציפית
שואל השאלה:
יש כאלה שלא
יש כאלה שלא
בטח שיכולים
באותו הנושא: