3 תשובות
לא
כן
אני בכיתי את חיי והתחלתי לומר לפירסרית שאני מתחרטת שתוציא לי את זה
אבל אחריי רבע שעה כבר לא הרגשתי כלום תאמת
אני בכיתי את חיי והתחלתי לומר לפירסרית שאני מתחרטת שתוציא לי את זה
אבל אחריי רבע שעה כבר לא הרגשתי כלום תאמת
כואב אבל עובר מהר וזה שווה את זה
באותו הנושא: