10 תשובות
כדאי ללכת, כן.
די תידפקי אם לא תלכי ולא יעבירו אותך כיתה בסופו של דבר.

העיקר הרווחת ואת מתחילה מאוחר.
כן באמת שכן
לע
כיתה י זה כיתה חשובה וכל שעה שאת מפספסת חשובה
גם לי ביטלו ואני הולכת מרצון
זה יהיה לך בגרויות אבל תעשי מה שבאלך, זה החיים שלך אחרי הכל
כן בטח\
כן
תלכי.

גם אם יש לך שיטת המנות וגם אם לא, כל החומר שאת לומדת י צריך לבגרת
וואלה אני במקומך לא הייתי הולכת. אבל תחשבי שוב