5 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה קשה להיות שלמה כשאין עם מה להיות
אבל זה קשה להיות שלמה כשאין עם מה להיות
אנונימית
אני לא חושבת שזה אמור להפריע לאחרים אבל אם זה מפריע לך תתחילי לאכול נכון לעשות כושר להתעמלות כל יום בהצלחה שיהיה לך! 3>
שואל השאלה:
אמרתי כבר שאני לא מצליחה..^^
אמרתי כבר שאני לא מצליחה..^^
אנונימית
שואל השאלה:
אתה לא יודע את זה^^
אתה לא יודע את זה^^
אנונימית
תשאפי להשתפר ולהיראות איך שאת רוצה להיראות. אם יש צורך תיעזרי בדיאטנית, מאמן כושר או ייעוץ.
אף אחד מאיתנו לא חתם על חיים קלים. כל דבר דורש סבלנות, התמדה ומאמץ.
העיקר זה להתחיל את הצעד הראשון, אחר כך לא תשימי לב איך הזמן רץ. אם לבד לא מצליח, תיעזרי באנשים אחרים. את לא היחידה שנאבקת עם הגוף שלה ובטוח אנשים יכולים לעזור לך מנסיונם ומהידע שלהם.
אף אחד מאיתנו לא חתם על חיים קלים. כל דבר דורש סבלנות, התמדה ומאמץ.
העיקר זה להתחיל את הצעד הראשון, אחר כך לא תשימי לב איך הזמן רץ. אם לבד לא מצליח, תיעזרי באנשים אחרים. את לא היחידה שנאבקת עם הגוף שלה ובטוח אנשים יכולים לעזור לך מנסיונם ומהידע שלהם.
באותו הנושא: