16 תשובות
לא
תלוי למי ,, בכללי מאוד אוהבת אותם
כן
כן, במשפחת נתניהו או משפחת טראמפ
לא, אני שמחה אם מה שיש לי
בשום פנים ואופן לא.
יש סיכוי. אולי במשפחה אחרת הייתי מביעה יותר את עצמי. אבל בכל מקרה אני אוהבת את המשפחה שלי
לא. בחיים לא.
לא לא אבל הלוואי שהמשפחה שלי הייתה יכולה להישאר איך שהיא
לא.
לא
כן,אני אוהב את ההורים שלי,אבל הם הומופובים ולא יקבלואותי.פן
כן קצת
יקרה,

אני שומעת את הכאב בקולך, ואולי גם את ההרגשה שאין לך מקום מוגן ובטוח, את הבדידות, התסכול, הפגיעה, הייאוש, האכזבה והתשישות מהרצון שיקבלו אותך...

לפעמים אנו רוצים כל כך שהסביבה שלנו תקבל אותנו בדיוק כפי שאנחנו עם כל המעלות והחסרונות, שיוכלו להכיל אותנו עם כל הקשיים שמתלווים לכך לצד הרגעים היפים אך לא תמיד אנו מצליחים להרגיש זאת וחולמים למצוא מקום אחר שנוכל להרגיש שם כך.. לא שיתפת למה הינך היית רוצה למצוא משפחה אחרת, לא שיתפת בקשייך ובכאבך...

יקרה, חשוב שלא תישארי לבד עם התחושות הקשות הללו, אולי תוכלי לשתף את אחד מהורייך על מה שעובר עלייך בביתך, במקום שצריך להיות מוגן ואוהב, אולי הם יוכלו לעזור לך, ואולי תוכלי לפנות לדמות אחרת שתוכלי לסמוך עליה על מנת לפרוק מעט ולשתף יותר..

בנוסף, אני מתנדבת באתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. אנו נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום מלא אמפתיה והכלה. אנו זמינים כל יום, מלבד שישי, בין השעות 21:00 00:00 בכתובת www.sahar.org.il.

שלך,
מתנדבת סה"ר