3 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו לא ביחד בבית ספר
ומאז השיחה אחרי היומולדת לא דיברנו..
וזה חסר לי
אני פגשתי אותו פעם ראשונה ביומולדת שלה ואני לא יכולה להסביר כמה אני מתגעגעת אליו בצורה פסיכית וכמה עוד יותר פסיכי זה שהוא פשוט לא יוצא לי מהראש
JR1
אלף כל תבדקי שאין לו חברה
בית תבדקי שהחברה הטובה הזאת שחגגה יום הולדת לא חסרת טקט ותספר לו
ואם היא לא שתשדח ביניכם
חח... הכל בסדר
כל עוד הוא דיבר איתך והוא יודע שאת קיימת אז אל תדאגי ;)
פשוט תרגישי ביטחון ותזרמי איתו בשיחות.... תתחילי מהאינסטגרם ובביהס פשוט כל פעם שאת רואה אותו תגידי שלום... ואולי גם בביהס תצליחו לדבר על משהו .... וככה זה יתגלגל... ואולי יום אחד יבוא ותחליטי לאמר לו מה את מרגישה :)