7 תשובות
פעלים ברור.
אנונימית
הכוונה על תחביר או מערכת הצורות?
מערכת הצורות.
מערכת הצורות.
מערכת הצורות
מערכת הצורות ואני מסכים עם מי שמעליי^ שנה שעברה זה היה נוראי, הגישו אותי על 92 וקיבלתי שבעים ומשהו
הסופי שלי זה גם שבעים ומשהו... זה פשוט מבאס...
לא.. הוא היה שמונים ומשהו בעיקר כי הכיתה לא נתנה למורה ללמד...
זה די מייאש... בעברית דווקא הייתי ממש טוב והבגרות הייתה ממש קשה אפילו בשבילי (כאילו לא שאני איזה מאסטר בזה אבל גם המורה אמרה שזה היה מאוד קשה והיא כמו האלוהים של העברית חחח)
באותו הנושא: