5 תשובות
מסקרה שקופה, קצת פודרה, אם יש פצעים לשים עליהם מייק אפ..
מייק אפ -כבסיס אפ את צריכה אז כן. לפני זה גם שימי קרם לחות לפנים זה תמיד שמים בלי שום קשר... שימי ליפגלוס ורוד שקוף מסקרה בקטנה את יכולה להוסיף עיפרון וזהו:)
אל תשימי הרבה איפור שימי רק נגיד מיק אפ או סומק על הפצעים וטיפה שחור שיבליט לך את העיניים
לפעמים באמת צריך להרגיש קצת יפה את יכולה לשים סומק ועם את רוצה עוד משהו קטן אז מסקרה.
הכי טבעי שיש?! אל תתאפרי:)
אנונימי
באותו הנושא: