10 תשובות
עוגי
שלוקים!! ואי הכי אהבתי בצבע כחול
נ.ב גם אני זוכר שלווה שהייתי מקבל בגן, אבל תמיד שנאתי את זה והייתי מביא לאחים שלי
הצמיד הזה של הסוכריות
סיגריות מסטיק, סיסי (מה שכתבת) הייתי מכורה לזה, סוכריה שלא נגמרת, סוכריה חמוצה, הסוכריה עם המשרוקית, עדשים, הקשיות הצבעוניות עם אבקת סוכר..
סוכרייה עגולה כזאת שמחליפה צבעים
הסוכריה הענקית הזאת שמחליפה את הצבעים
הצמיד סוכריות
ואת החמצוצי טבע האלה שהיינו קוטפים איי כיתה א
סוכרית תרנגול
שלווה.
זה לא נוסטלגי אני עדייןאוכל את זה
הסוכרייה על מקל של התרנגולת