10 תשובות
מהעיפרון שלי... הוא עף לי מהיד לעין .. היה כואב אבל ממש מצחיק
גשר של כריות :/ פתחתי את הסנטר
לפני שנתיים יצאתי ממבחן במתמטיקה עצבנית ומתוסכלת, נתקעתי בברזל ועד היום ישלי צלקת על היד מזה
מישהו צייר חור שחור על הלוח ופשוט רצתי אליו כאילו אני נשאב.. וקצת לא מדדתי נכון את המהירות ודפקתי את הראש חזק בלוח.
זה קרה היום
בברכה, לחם פיט
אני תמיד נתקע בדברים
אה וגם הסתכלתי מהחלון לבחוץ בבצפר ואז הסתובבתי רגע ובדיוק שהסתובבתי מישהי סגרה את החלון ושחזרתי נדפק לי הראש בחלון
אני תמיד נתקעת בשולחנות, כיסאות, בספה עם האצבע הקטנה.
צלקות?
רבתי מכות עם אבוב ויש לי צלקת גדולה במרפק. (הייתי באבובים באילת וממש עפתי ונקרע לי העור שם)
בנוסף, באותו אבוה כמעט פתחתי את הסנטר, היה לי כחול ענק על הפנים במשך שבוע.
השפיץ של המיטה
כל יום כל היום
יצאה לי שן בכיתה ה' מהמחק של העיפרון (למי שלא הבין לעסתי אותו)
נישרפתי בפנים (מהשמש) אז גירדתי כדי להוריד את הקילופים וחתכתי את עצמי עם הציפורן -_-