2 תשובות
לומר לה שלא הבנת.
מה לא נעים? את בנאדם זה טבעי
מה לא נעים? את בנאדם זה טבעי
תגידי שאת מצטערת וקצת שכחת מה בדיוק היא אמרה.. אם היא יכולה לאמר לך שוב..... או שתגידי לה שלא הבנת מה היא אמרה ולא היה לך נעים להגיד...
באותו הנושא: