4 תשובות
לא נשרו לי ריסים אבל כאבו לי העיינים
אנונימית
אני משתמשת בשל סאקרה ונראלי זה עולה פחות ולא נושרים לי הריסים
אנונימית
טין חי מושג אף פעם לא השתמשי בה
אבל השתמשתי פעם המסקרה של סאקרה שעלתה 20 וחייבת להגיד שהיא הייתה די טובה
זה שהמחיר זול לא בהכרח אומר שהמוצר גרוע
אבל השתמשתי פעם המסקרה של סאקרה שעלתה 20 וחייבת להגיד שהיא הייתה די טובה
זה שהמחיר זול לא בהכרח אומר שהמוצר גרוע
אני משתמשת רק בשל אסנס וכן הם ממש טובים לדעתי ומאריכות את הריסים-,-
אנונימית
באותו הנושא: