4 תשובות
השיער שלי גינגי בשמש ברגיל הןא שחור וכל הזמן שופטים אותי על זה שהוא גינגי וגם זה לא גינגי חזק חזק על כל השיער זה גוונים כאלה (לא צבעתי)
אנונימי
לי לא נמאס, כאילו לא אכפת לי.
אני יודע שאם מישהו לא מקבל אותי אני יכול להתעלם ולהמשיך הלאה ממנו יש מיליארדי אנשים בעולם שיקבלו אותי כמו שאני, וברור לי שיהיו כמה שישפטו, ישנאו או אנאערף מה, אז לא אכפת לי מהם פשוט
לא כולם.
ו
אנונימי
זה רושם ראשוני, ככה זה בנוי.
אבל מעבר לרושם ראשוני, מסכימה.