4 תשובות
אני אישית הלכתי לתחנה ודיברתי עם האנשים שם וזהו
תלוי עיר, אצלנו מכיתה ט. עושים קורס 60 ואז אפשר להתנדב
אפשר להתחיל את הקורס בכיתה ט' כמחוייבות אישית, אבל משל הקורס הוא שנת לימודים מינוס פלוס הוא מתחיל מאחרי החגים ונגמר במאי או יוני.
מתחילים להתנדב בכיתה י' במידה ועברת את הקורס
מתחילים להתנדב בכיתה י' במידה ועברת את הקורס
עושים קורס. ומגיל 15 אפשר להתנדב
באותו הנושא: