התחברות הרשמה

איך קוראים לחודש 11 ?

23 בספטמבר 2019, 21:11
חודשיםחודש 11שם    
6 תשובות
נובמבר
ב
בַּיישָׁנִית שֶׁכָּזֹאת.
נובמבר
בברכה, לחם פיט
ל
לחם פיט
נובמבר
~
~SORRY
נובמבר
november
X
XML IE
נובמבר.
.
.Smile
נובמבר
J
Just live LIFE
באותו הנושא:
כמה ספרים אתם קוראים בחודש?
איך קוראים לחודש שמיני?
איך קוראים לחודש 12?
איך קוראים לחודש שהמספר שלו הוא 12? דחוף.
שמו של חודש חשוון - למה קוראים לחודש חשוון "מר חשוון"?
תגידו אנשנושים איך קוראים לחודש שמיני?
איך קוראים לחודש האחרון? שהמספר שלו הוא 12
איך קוראים לחודש שביעי?
איך קוראים לחודש 11?
איך קוראים לחודש שאנחנו נמצאים בו עכשיו?
איך קוראים לחודש חמישי?