7 תשובות
שמעתי היום
ולא^
אני עדיין שומעת אותו
אומיגאד איך אהבתי תא זה
זה לא נוסטלגיה בשבילי כי אני עדיין שומע חח
ולמה השאלה בלשון נקבה??
עדיין אוהבת אותו :)
שואל השאלה:
^^^ המתקן מקלדת שלי סליחה חח
אה סבבה חח
פשוט פתאום אני רואה מלא שאלות בלשון נקבה כשזה לא חייב להיות דווקא לבנות אז קצת התעצבנתי