4 תשובות
גם אני מבאר שבע
אי אפשר ללכת בביג בלי שיצפרו לך/יצעקו משהו מהמכונית
אי אפשר ללכת בתחנה המרכזית בלי שמישהו יתחרמן עליך או סתם יסתכל בצורה מטרידה
אי אפשר ללכת בביג בלי שיצפרו לך/יצעקו משהו מהמכונית
אי אפשר ללכת בתחנה המרכזית בלי שמישהו יתחרמן עליך או סתם יסתכל בצורה מטרידה
אנונימית
חאחאחחא , אחוז קטן באמת "מתחרמן" ... רואים מישהי שנראת טוב אז צועקים לה משהו בצחוק זה בכל עיר ככה... אין עיר שאין שם אנשים כאלה.
^אבל אלה לא סתם ערסים בגיל שלנו אלה אנשים מבוגרים וזה לא נעים שהם מציקים לנערות
אנונימית
אני אפילו לא גרה בבאר שבע וחוויתי את זה מול אימא שלי עוד אין להם בושה אלה אבל אל תתייחסו הם מטומטמים
באותו הנושא: