4 תשובות
פוגש בספנסר*
אם לומר את האמת, נשמע כמו קלישאה שמנסה בכוח ליצור יותר מדי דרמה ולסחוט רגשית את הקוראים. אבל זו רק אני.
אם לומר את האמת, נשמע כמו קלישאה שמנסה בכוח ליצור יותר מדי דרמה ולסחוט רגשית את הקוראים. אבל זו רק אני.
אנונימית
פשש יפה איך אתה יכול לכתוב כזה יפה
הלוואי עלי
הלוואי עלי
למה עשית אנונימי?
זה באמת לא תסריט כמו שאמרו מעלי אבל אחלה כתיבה
באותו הנושא: